Sunday, February 26, 2012

Andy's back :)

皆さんこんにちは。Usagiです。
前回のポストから半年以上たってしまいました…。
もうブログの継続はギブアップしようかと思ったのですが
今でも時々「ブログ楽しみにしてるのに~」という声をいただき、
再開することになりました。。。
今後ともよろしくお願いいたします。。。

Hello everyone. Usagi here.
It's been more than 6 months since the last post...
I had thought about I'd giving up continuing this blog
but I heard from lots of people saying "I've been enjoying your blog"
so I decided to re-open it.
We thank everyone for reading this blog.

click photo to enlarge
写真をクリック

ところで、
つい最近まで、Usagiは2カ月ちょっと家を空けておりました。
その間、Dannyと、ドッグシッターさんが
しっかりとアンディーの面倒を見てくれていました。
2ヶ月もほったらかしにして、もう私のことなんか覚えてないかも
などと心配していましたが、
帰宅したら、いつも通りの「熱烈歓迎」ぶり。。。

By the way, until recently I was away for more than 2 months.
While I was away Danny and a dog sitter were taking good care of Andy.
I was worried that Andy would forget about me in the 2 months
but when I got home he greeted me with great enthusiasm.

click photo to enlarge
写真をクリック


ずいぶん長いこと留守にしてしまったので、お土産も奮発しました。。。
犬用カップケーキの素、犬用たいやき、いちごタルトなどなど、
アンディーの大好きなものばかり。。
2カ月以上の空白が、これで埋められればいいのですが。。。

I brought lots of souvenirs for Andy
such as cup cake mix for dogs, Taiyaki(fish shaped pan cake)
and berry tart for dogs. All are Andy's favorites.
I hope he forgives me being away for 2 months.

No comments:

Post a Comment