Tuesday, August 24, 2010

She's Back!

Hello everyone. Usagi here.

みなさんこんにちは。Usagiです。

I came back from Tokyo. As soon as I opened the front door I got Andy’s enthusiastic welcome back greeting. He wagged his tale so energetically back and forth I thought it would fly off, so I immediately took him for a walk. When we got back I gave him some souvenirs (such as banana waffles & rice crackers for dogs), but then I went to bed and fell into a deep sleep because of jet lag. During the next day I napped again, almost for the whole day. Andy, who loves having a nap, accompanied me but Danny took a picture of me sleeping with a terrible face.

東京から帰ってきました。家のドアを開けたとたんに、Andyの熱烈歓迎を受けました…。尻尾切れるんじゃないかってくらい、ブンブン尻尾を振っているんで、久々に一緒にお散歩して、Andyのお土産を開けたり(犬用バナナワッフル&犬用お煎餅などなど)しましたが、時差ぼけに耐えられず、すぐに爆睡…。翌日も何度も昼寝…。寝るのが大好きなAndyが、私の昼寝に付き合ってくれましたが、Dannyに私の恐ろしい寝顔を撮られました。

click to enlarge the photos
写真をクリック


No comments:

Post a Comment